رامین رضاییان با بغض و گریه بعد از تساوی مقابل مصر گفت: میخواستیم مردم کشور را شاد کنیم ولی بدشانس بودیم. مردم ایران ما دوستتان داریم و فقط میتوانم بگویم ببخشید.
رامین رضاییان با بغض و گریه بعد از تساوی مقابل مصر گفت: میخواستیم مردم کشور را شاد کنیم ولی بدشانس بودیم. مردم ایران ما دوستتان داریم و فقط میتوانم بگویم ببخشید.